hej








sitter bredvid min syrra och vi är inne på datorn och jag har inga läxor denna veckan vilket ä gött! snart kommer Nickolina Eriksson till mig... hoppas att hon inte gör de... jag kan inte se henne längre, hon har så många andra att träffa... hon behöver inte mig... Varje gång vi ska se på True Blood så är alltid Camilla och Jennie med, vilket är okej men varje gång jag följer med Nicko hem till henne ensam så har vi alltid tråkigt... Hon behöver inte mig... Jag kan klara mig ett tag utan henne men jag kommer förmodligen sakna henne efter några månader... Varför ska allt vara så svårt för mig... Nickolina tycker att jag är jobbig... Jag sa de till henne " hur ofta är de att man vill ha en jobbig tonåring... camilla är iaf inte jobbig " då skrev hon " Men gumman du tror väl inte att jag tycker att du ä jobbig " då skrev jag " ofta "... då skrev hon till slut " du snart kommer jag och ger dig rådäng! "... aa men måste äta nu hejdå kära blogg...
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0