hej

denna dag har varit sådär... Nickolina kommer snart och jag sitter och tänker på hur johanna har de nu när hon är sjuk... jag ska snart ut och gå de måste jag om jag ska kunna bli smal som alla andra i skolan... jag är nog tjockast på hela skolan... Viktor hjälpte mig idag om att försöka fixa de med jenny och sen löste vi de.. TACK  viktor... iland ä han som en bästa vän... jag önskar att vi va bästisar men de kommer aldrig att hända så de går ju inte... Mamma kommer hem sen och ska vi ska se påTrue Blood tillsammans med Nickolina... Har inte ätit något idag och jag vill inte... har inte lust... Jag hoppas jag får anorexia, jag förtjänar inte maten för jag är för tjock... alla som säger att jag inte är tjock... FATTA ATT JAG ÄR DE!!!
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0